عرضه انواع گردو پیوندی

گردو از میوه های بسیار مفید و خوش طعم است که از آن می توان برای تهیه انواع کیک و شیرینی و به عنوان صبحانه با مواد خوراکی دیگر استفاده کرد. گردو پیوندی از انواع این محصول می باشد که دارای مشخصات متمایزی نسبت به انواع گردوهای محلی است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

عرضه گردو پیوندی توسط تولید کننده برتر این محصول در انجام می شود و در بسته بندی مناسب به خریداران ارائه می گردد. سفارش خرید این محصول به راحتی ممکن است و خریداران می توانند با کمترین نرخ بازار و حتی پایین تر از آن این گردو را به دست آورند.

عرضه انواع گردو پیوندی

مشخصات کلی گردو پیوندی

مشخصات کلی گردو پیوندی گردوی های محلی در کشور ما هر چند از نظر طعم و مقاومت نسبت به انواع نسبت به انواع بیماری ها دارای امتیازات ویژه ای هستند منتها از مغز کوچک تری برخوردارند و میزان سختی پوسته آنها بسیار زیاد است. برای رفع این مشکل با استفاده از عمل قلمه زنی ارقام پر تولید گردوی با کیفیت را به درخت های محلی پیوند می زنند تا در نتیجه میوه دهی این درخت، گردوی پیوندی تولید شود.

این گردو دارای مشخصات ویژه ای است که به برخی از آنها به طور خلاصه اشاره می شود :

  • نسبت مغز گردو به کل میوه گردو بسیار زیاد است که نشان از حجم بالای مغز آن می باشد که امتیازی بسیار عالی برای این گردو می باشد.
  • میزان چربی موجود در این گردو زیاد است و به همین دلیل از طعم بسیار خوبی نیز برخوردار است.
  • پوسته خارجی و چوبی این گردو به مقدار زیادی ضعیف است و به راحتی با دست نیز می توان آن را شکست.
  • اندازه میوه در این محصول دارای یکنواختی بسیار بالایی است و همه آنها دارای سایز نسبتا درشت هستند.

فروشگاه عمده گردو پیوندی

فروشگاه عمده گردو پیوندی

فروشگاه عمده گردو پیوندی انواع این گردوی با کیفیت را با قیمت ارزان و تضمین سلامت به خریداران ارائه می کند و خریداران می توانند این محصول را به روش مستقیم خریداری کنند.

فروشگاه گردو پیوندی برای این که خریداران دچار سردرگمی نشوند و به ناچار برای تهیه این محصول به واسطه ها متوسل نشوند وب سایت فروشگاهی خود را ارائه کرده است که در آن امکان سفارش اینترنتی برای خریداران فراهم ساخته است تا بتوانند در منزل یا فروشگاه و با مراجعه به همین سایت خرید خود را انجام دهند.

در این وب سایت همچنین شماره های تماس فروشگاه و حتی لینک اتصال به شبکه های اجتماعی آن وجود دارد و به این ترتیب امکان ارتباط آنلاین و لحظه ای بین خریدار عمده و مسئول فروش فروشگاه برقرار می گردد که باعث تسهیل در فرآیند خرید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما