تولید کننده بهترین گردو حلوایی

گردو در بین ایرانیان از جایگاه بالایی برخوردار است و افراد از آن در بسیاری از خورشت ها و یا به صورت خام استفاده می کنند.

تنوع در دنیای این سری از محصولات بسیار زیاد است، از بهترین آن ها می‌ توانیم به گردو حلوایی اشاره داشته باشیم.‌ به دلیل استفاده بسیار زیاد، تولید کننده گردو حلوایی نسبت به تهیه این سری از محصولات اقدام می نماید. از طرفی شما می توانید با تهیه عمده گردو، با پرداخت کم ترین هزینه گردوی خود را تهیه کنید و خریدی به صرفه داشته باشید.

تولید کننده بهترین گردو حلوایی

کیفیت عالی گردو حلوایی

کیفیت عالی گردو حلوایی

در هنگام خرید گردو حلوایی باید به موارد بسیار زیادی توجه کنید، یکی از مهم ترین آن ها توجه به بوی گردو می باشد. گردو به هیچ عنوان نباید بوی نم بدهد، بلکه باید بویی کاملا طبیعی داشته باشد. بنابراین مادامی که بویی مصنوعی و نا آشنا را احساس کردید، از خرید آن اجتناب کنید.

علاوه بر این شکل و اندازه گردو شما باید کاملاً یکدست شود. توجه به چربی آن ها هم بسیار مهم است. گردو حلوایی خوب است که در هنگام فشردن آن، چربی خوب و زیادی پس بدهد.

گردو حلوایی از مواد مغذی بسیار زیادی برخوردار است، این نمونه گردو از چربی های مفید، پروتئین و فیبر هستند. همچنین می توانند سلامت قلب و استخوان را بهبود ببخشند و وزن را در شرایط خوب و مناسبی نگه دارند.

در ۳۰ گرم از این مغز خوشمزه، ارزش غذایی زیر وجود دارد:

  • انرژی: 200 کالری
  • کربوهیدرات 3.89 گرم
  • شکر: 1 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • پروتئین: 5 گرم
  • چربی: 20 گرم
  • کلسیم: 20 میلی گرم
  • آهن: 72/0 میلی گرم
  • سدیم: 0 میلی گرم

گردو حلوایی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 می باشند و منبع خوبی از پروتئین می باشند.

از دیگر مزایای گردو حلوایی برای سلامتی، می توان به تقویت سیستم قلبی عروقی و سلامت استخوان، کاهش خطر ابتلا به بیماری کیسه صفرا و درمان صرع اشاره داشت. گردو حلوایی می تواند باعث رشد و تقویت مغز شما شده و همچنین مانع از ابتلا به سرطان شود.

فروشنده بهترین گردو حلوایی

فروشنده بهترین گردو حلوایی فروشنده گردو حلوایی، فردیست که بهترین و با کیفیت ترین انواع گردو حلوایی را در قالب بسته‌ بندی ویژه‌ ای و یا به صورت فله ای در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد. از طرفی در مواردی به ارائه مشاوره‌ های لازم در این زمینه می پردازد.

بازار صادرات گردو حلوایی هم بی نظیر بوده و کشورهای بسیار

زیادی از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی نسبت به خرید این محصول ایرانی از خود رغبت نشان می‌ دهند.

بازرگانان در این زمینه به ارائه خدمات پرداخته و با کیفیت ترین محصولات خود را به مشتریان خارجه ارائه می‌ دهند و در نهایت به سود خوبی می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما