مراکز اصلی خرید انواع گردو مغز سفید در ایران

انواع گردو در ایران کشت می شود. یکی از مهمترین و مرغوبترین گردوهای ایران به گردوی مغز سفید مشهور است. این گردو با توجه به کیفیت بالایی که دارد به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می شود. از اینرو در شرایط تحریمی برای کشور میزان زیادی ارز آوری به همراه خواهد داشت. مناسبترین ارقام گردو در مراکز اصلی خرید گردو عرضه می‌شود.

مراکز اصلی خرید انواع گردو مغز سفید در ایران

خرید انواع مختلف گردو مغز سفید درجه یک

خرید انواع مختلف گردو مغز سفید درجه یک

با خرید انواع گردو مغز سفید در ایران یکی از بهترین خریدهای خودتان را انجام خواهید داد. با گسترش روز افزون انواع بیماری ها در جهان، یکی از مهم ترین عواملی که ذهن همه افراد را به خود جلب می کند وضعیت تغذیه سالم است.

در واقع حتما در بسیاری از محافل شنیده اید که افرادی که دارای تغذیه مناسبی هستند و به اصطلاح به خودشان می رسند، هیچ وقت بیمار نشده و همیشه سر حال و شاداب می باشند.

اگر بگوییم این حرف تا حد بسیاری زیادی صحیح است سخن به گزافه نگفته ایم. در واقع تغذیه مناسب همواره در علوم دینی و توصیه های پزشکی نوین و حتی طب سنتی، مورد تاکید فراوان بوده است.

امروزه تغذیه از چنان اهمیتی در سراسر دنیا برخوردار است که بسیاری از نهادها و سازمان های بین المللی از آن برای طبقه بندی کشورها استفاده می کنند. به بیان دیگر به هر میزان که یک کشور و یک جامعه از تغذیه مناسبتری برخوردار باشد در زمره کشورهای توسعه یافته قرار خواهد گرفت.

به همین خاطر کشورها سعی دارند تا با آموزش اصول تغذیه مناسب، سلامتی را برای جامعه شان به ارمغان آورند. در واقع آنها با این کار بسیاری از هزینه های ناشی از درمان را در کشورشان به شدت کم می کنند. از طرفی نیروی کارشان نیز از سلامت جسمی و روحی زیادی برخوردار می شود که می تواند موتورهای توسعه جامعه شان را با سرعت بیشتری به حرکت درآورد.

یکی از مهمترین معضلاتی که امروزه گریبان بسیاری از کشورهای دنیا را گرفته ناشی از شیوع و اپیدمی یک بیماری ویروسی با عنوان کوئید 19 می باشد. بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته منشا این بیماری را می توان در نوع تغذیه مردم برخی از کشورها جست و جو نمود. بر این اساس اهمیت تغذیه در جهان فعلی بیش از هر زمان تشدید شده است.

از اینرو گردو را می توان یکی از مهمترین مواد غذایی در سبد خانوار دانست. گردو از مواد غذایی عضو خانواده خشکبار است که به سبب داشتن ارزش غذایی زیاد، مصرف آن به تمام گروه های سنی توصیه می شود.

انواع مختلفی از گردو وجود دارد. اما تفاوت و طیف گسترده گردوها سبب شده تا افراد در هنگام خرید گردو دچار مشکل شوند.  بر این اساس می توان گفت تنوع گردو در واقع بیش از هر چیزی، بستگی به نوع درخت آنها دارد.

درخت گردو از جمله درختان پهن برگ می باشد. این درخت تقریباد درتمام نقاط دنیا به خوبی رشد می کند. این امر نشان دهند میزان سازگاری این درخت پر خاصیت با انواع آب و هوا در دنیا زیاد می باشد.

با توجه به این باید گفت انواع گوناگونی از گردو در جهان یافت می شود. بر اساس نظر کارشناسان می توان گفت گردوی ایران یکی از بهترین نوع گردوهای تولید شده در دنیا می باشد. به معنای دیگر، گردوهای ایرانی طعم و مزه منحصر به فردی دارند که آنها را از سایر گردوها متمایز می کنند.

فروشندگان بهترین گردو مرغوب اعلا

فروشندگان بهترین گردو مرغوب اعلا

فروشندگان گردو معمولا مرغوبترین نوع گردو را تهیه و به فروش می رسانند. البته باید دانست فروشندگان با توجه به سلائق خریداران گردو، اقدام به تهیه انواع متنوعی از گردوها می کنند.

در حال حاضر بهترین نوع گردویی که فروشندگان عرضه می کنند از نوع گردوی ایرانی بوده؛ به ویژه مرغوبترین نوع آن که گردوی تویسرکان همدان می باشد. فروشگاه گردو درجه یک در حال حاضر گردو مرغوب تولیدی در ایران را به فروش می رسانند.

مناسب ترین ارقام گردو برای صادرات به کشور های خارجی

مناسب ترین ارقام گردو برای صادرات به کشور های خارجی

صادر کننده گردو امروزه به بسیاری از کشورهای جهان گردو صادر می کند. در واقع کیفیت و مرغوبیت بالای گردوی ایرانی سبب شده تا استانداردهای لازم جهت صادرات را کسب کند. از اینرو این گردو به بسیاری از کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه صادر می شود.

لیست قیمت گردو اعلا

لیست قیمت گردو اعلا

لیست قیمت گردو اعلا با توجه به درجه مرغوبیت آنها تهیه می شود. گردوی ایرانی هم از نظر کیفیت مرغوب است هم از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشد. گردو ارزان قیمت ایرانی نیز نسبت به سایر انواع خارجی آن قیمت بهتری دارد. به طور کلی می توان گفت عوامل متعددی در تعیین قیمت گردو اثر دارند.

به همین خاطر یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت گردو، کیفیت و مرغوبیت گردو می باشد. در واقع به هر میزان که گردو تازه تر باشد و از مرغوبیت بالاتری برخوردار باشد، نتیجتا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

نکته دیگر درباره قیمت گردو با توجه نوع بسته بندی آن می باشد. به بیان دیگر هر چه گردو از بسته بندی زیباتر و بهتری برخوردار باشد در نتیجه قیمت آن بالاتر خواهد بود. اگر چه گردو به خودی خود تا مدت زمان زیادی ماندگاری دارد اما نوع بسته بندی مناسب آن نیز در افزایش ماندگاری آن موثر خواهد بود.

خریدار اینترنتی گردو تویسرکان همدان

خریدار اینترنتی گردو تویسرکان همدان

خریدار گردو ایران به دنبال مرغوبترین نوع گردوی ایرانی است. امروزه گردوی تویسرکان را به جرات می توان بهترین نوع گردوی تولیدی در ایران دانست. برای خرید این گردو نیاز نیست حتی از جای تان بلند شوید. شما می توانید با تلفن همراه تان و به صورت اینترنتی این گردو را خریداری نموده و مصرف کنید.

خرید اینترنتی گردو سبب می شود تا شما به راحتی و بدون پرداخت هزینه های حمل و نقل و بدون صرف زمان زیادی، این محصول را خریداری نمایید.

آشنایی با انواع نژاد های گردو در کشور

آشنایی با انواع نژاد های گردو در کشور

آشنایی با انواع نژاد گردو در کشور سبب می شود تا شما به راحتی بتوانید مرغوبترین گردو را خریدار نمایید. به طور کلی می توان گفت انواعی از گردو با نژادهای گوناگون در دنیا کشت می شوند. در این جا به طور اختصار به مهمترین نژادهای گردو در دنیا پرداخته می شود.

گردوی فارسی یا گردوی ایرانی؛ این گردو بهترین نژاد گردو می باشد. در واقع بسیاری از کارشاسان بر این اعتقاد اند که گردو از ایران به سایر نقاط جهان رفته، به همین خاطر نژاد اصیل گردو همان است که در ایران وجود دارد.

گردو تویسرکان همدان؛ این گردو به عنوان گردوی محلی همدان و از نژاد مرغوب گردوی ایرانی است. این درخت به سبب زود گل بودن و سرمازدگی نژاد آن، برای باغات تجاری توصیه می شود. متوسط این نژاد 3 تن در هکتار است. این گردو بهترین گردوی ایران به شمار می رود.

گردوی شیلی؛ نهال گردوی شیلی به دلیل کیفیت مرغوب مغز به عنوان یکی از نژادهای خوب گردو شناخته میشود. باردهی اقتصادی این نژاد از سال پنجم شروع می شود، در حالی که باردهی اقتصادی نژادهای دیگر از سال نهم شروع می شود. از جمله ویژگی این گردو می توان به مقاومت خوب در برابر سرما، و بیماری ها اشاره کرد. پوست این گردو نیز کاغذی بوده و به راحتی مغز آن را می توان از آن جدا نمود.

گردوی دوولی هیبرید؛ بر خلاف اکثر نژادها، این گردو نیز دارای پوست نازک بوده و به راحتی با دست شکسته می شود. این گردو نیز مانند گردوی فارسی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر خشکسالی است. همچنین این گردو دارای طعم فوق العاده شیرینی می باشد.

گردو چندلر؛ این گردو از تلاقی دو نوع گردوی دیگر به دست می آید. بسیاری از خصوصیات آن از لحاظ بارور بودن، جوانه های جانبی، زمان ظهور برگ و برداشت محصول شبیه والد خود یعنی «پدرو» است. قدرت رشد درخت چندلر متوسط بوده و به طور نیمه راست رشد می کند و یک نژاد امیدبخش و بهترین نژاد تجاری محسوب می شود.

گردوی خوشه ای فرانسوی؛ این نوع از گردو یکی از پربارترین گردوها می باشد. تعداد میوه ها در هر شاخه 5 تا 10 عدد می باشد. در ختان گردوی فرانسوی از نظر اندام متوسط، با شاخ و بال گسترده، قد کوتاه و از نظر باردهی پربار بوده ولی تا حد اغراق آمیز زود بارده هستند. در واقع این درخت در سال اول و دوم به ثمر می نشیند. همچنین این نژاد دارای گردوهای درشتی است.

گردوی فرانکت؛ این گردو نیز واریته ای قدیمی است که در کشور فرانسه می روید. گردوی فرانکت نیز زود به بار می نشیند و محصول فراوانی نیز می دهد. به طور میانگین سه تا چهار تن در هر هکتار ثمر می دهد.

گردوی سیاه و سفید شرقی؛ این گردو نیز یکی از بهترین نژادهای گردو در شرق آمریکای شمالی می باشد. این گیاه به طور عمده در مناطق روستایی از جنوب انتاریو، غرب تا جنوب شرقی داکوتای جنوبی، شمال فلوریدا و تا ایالت تگزاس رشد می کند.

گردو اسرائیلی؛ میوه های این نژاد علاوه بر انتهای درخت به صورت جانبی نیز ظاهر می شوند. تعداد میوه های این درخت در هر شاخه 2 تا 3 عدد است. درختان این نژاد از نظر اندام متوسط، با شاخ و برگ گسترده، کوتاه و از نظر باردهی نیز بسیار پربار می باشند.

گردوی پگان آمریکایی؛ این گردو یکی از درختان مناطق گرمسیری بوده که در برابر سرمای زیاد تاب مقاومت ندارد. مغز این میوه از لذیذترین خشکبارها بوده و ارزش غذایی بالایی دارد. میزان اسید اولیک این درخت نیز بسیار زیاد است.

گردوی فرنور؛ این گردو نیز از نژادهای تجاری فرانسه بوده که از جمله ویژگی های آن می توان به داشتن رنگ روشن مغز، عملکرد خوب، مقاومت در برابر بیماری اشاره کرد. این گردو نیز دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر نژادها می باشد. همچنین این در خت تا ارتفاع 2000 متر می تواند کشت شود.

گردوی پدرو؛ این گردو یک نژاد پر محصول است اما زود گلی آن به عنوان نقطه ضعف آن تلقی می شود.

گردوی نابغهی تاجیک؛ درخت این نژاد از نظر اندام متوسط است و شاخ بال های گسترده دارد. این درخت قامت کوتاهی دارد و از نظر باردهی نیز نسبتا پر بار می باشد. میوه آن نسبتا کوچک ولی به صورت مجتمع در روی یک خوشه، با شکل گردو مایل به بیضی با مغز پر و سالم است.

صادر کنندگان گردو در ایران چه کسانی اند؟

صادر کنندگان گردو در ایران چه کسانی اند؟

صادر کنندگان گردو در ایران امروزه این محصولات را با بهترین کیفیت به بسیاری از کشورهای دنیا به ویژه در اروپا صادر می کنند. این کار توسط شرکت پخش گردو صورت می گیرد. بر این اساس می توان گفت  ایران در حال حاضر پنجمین صادر کننده گردو به اروپا می باشد. به طور میانگین با توجه به شرایط تحریمی حاکم بر کشور، سالانه 150 هزار تن گردو به اروپا صادر می شود.

ارزش صادرات گردو و خشکبار ایران به کشورهای دیگر از جمله آلمان، امریکا، انگلیس، ایتالیا، سوئد، فرانسه و اسپانیا سالیانه بالغ بر دو میلیارد دلار می باشد. در واقع می‌توان گفت اگر توجه جدی به حوزه خشکبار در ایران شود، سبب رهایی کشور از درآمدهای نفتی خواهد شد.

مشخصات گردو اعلا و درجه یک صادراتی و روش های تشخیص آن

مشخصات گردو اعلا و درجه یک صادراتی و روش های تشخیص آن

مشخصات گردو را می توان به طور کلی اینگونه تشریح نمود. گردو در زمره میوه های سنگی و تک دانه ای قرار دارد که از درختی با همین نام به عمل می آید.  گردو از خواص بیشماری برخوردار بوده؛ به گونه ای که هم می توان از پوست آن استفاده کرد و هم از مغز جادویی آن لذت برد.

یکی از راه های تشخیص گردوی درجه یک صادراتی را می توان در نوع آن گردو دانست. اولین موردی که باید بدانیم این است هیچ گردویی به مرغوبیت گردوی ایران نیست. همچنین گردوی مرغوب دارای پوست نازکی بوده که به راحتی از آن جدا می شود.

از سوی دیگر مغز گردوی صادراتی بسیار خوش رنگ بوده و رنگ آن به صورت زرد کم رنگ و براق است. همچنین باید دانست گردوی تازه نسبت به گردویی که از زمان برداشت آن گذشته مرغوبیت بیشتری خواهد داشت.

لیست فروشگاه های گردو باکیفیت عالی و قیمت مناسب

لیست فروشگاه های گردو باکیفیت عالی و قیمت مناسب

فروش عمده گردو یکی از مهمترین مواردی است که هر فروشنده ای به دنبال آن می باشد. از سوی دیگر خریداران نیز به دنبال خرید محصول با ارزانترین قیمنت ممکن هستند. بنابراین، خرید گردو به صورت عمده هم برای فروشنده سود بیشتری در پی خواهد داشت و هم با خرید عمده توسط خریدار، قیمت نهایی آن تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

لازم به ذکر است که گردو به صورت جزئی نیز در فروشگاه های معتبر عرضه می شود. این مورد نیز سبب می شود تا خانواده ها و افراد به هر میزان که نیاز دارند گردوی خود را خریداری و مصرف کنند.

از سوی دیگر این امر سبب می شود تا در هزینه های کلی آنها صرفه جویی شده و از طرفی نیز از اصراف جلوگیری شود. به همین خاطر می توان گفت فروشندگان گردو مناسبترین گردو را عرضه می کنند.

گردو پوست کاغذی، بهترین نوع گردو صادراتی کشور

گردو پوست کاغذی، بهترین نوع گردو صادراتی کشور

گردو را به صورت کلی می توان بر اساس نوع پوستی که دارند هم تقسیم بندی کرد. با توجه به این دو نوع گردوی پوست کاغذی و گردوی سوزنی که پوست کلفتی دارد، قابل شناسایی هستند.

با این حساب گردوی پوست کاغذی بهترین نوع گردو صادراتی کشور است. در واقع به سبب سهولتی که در شکستن پوست این گردو وجود دارد، این گردو از میزان محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بزرگترین مرجع اینترنتی گردو بسته بندی شده

بزرگترین مرجع اینترنتی گردو بسته بندی شدهامروزه با راه افتادن فروشگاه های اینترنتی در کشور امر خرید بیش از هر زمان دیگر آسان شده است. در حال حاضر بزرگترین مرجع اینترنتی کشور اقدام به فروش گردوی بسته‌بندی خود نموده که این کار تا حد زیادی از هزینه های اضافی تان را رفع خواهد نمود.

تولید گردو با عالی ترین کیفیت در نقاط مختلف کشور

تولید گردو با عالی ترین کیفیت در نقاط مختلف کشورهمانطور که می دانید گردوی ایران بهترین نوع گردوی تولیدی در جهان است. در حال حاضر در بسیاری از شهرهای کشور مانند تویسرکان، همدان، لرستان، چهارمحال بختیاری و اصفهان انواع متفاوتی از گردو کشت می شوند.

در واقع هر کدام از گردوهایی که در نقاط مختلف کشور کشت می شود به طور کلی دارای کیفیت زیادی اند. اما در این بین گردوی تویسرکان از سایر گردوها ارجحیت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما