قیمت صادرات مغز گردو تویسرکان در ایران

امروزه به خاطر توصیه پزشکان و مزایای بسیار زیاد، استفاده از مغز ها به ویژه گردو افزایش یافته است. ایران یکی از کشور هایی است که تولید گردو در آن فراوان است و تویسرکان همدان یکی از بنام ترین آن ها است. صادرات گردو تویسرکان در ایران و سایر نقاط جهان رایج شده است و با خاطر کیفیتی که دارد بسیار پر طرفدار نیز می باشد. قیمت مغز گردوی صادراتی در ایران ارازن تر از قیمت خارج از کشور است.

قیمت صادرات مغز گردو تویسرکان در ایران

گردو پوست کاغذی ممتاز تویسرکان و خصوصیات آن

گردو پوست کاغذی ممتاز تویسرکان و خصوصیات آنگردوی ممتاز تویسرکان، معروف ترین گردوی ایران است که منطقه تویسرکان به قطب گردوی ایران معروف است. این گردو ها دارای ویژگی های بی نظیری هستند.

از نظر کیفیت درجه یک محسوب می شوند. این گردو ها درشت و دارای پوست کاغذی هستند. مغز آن ها به راحتی از پوسته جدا می شود و پوسته سبز اصلی هم به راحتی جدا می شود. مغز ها طعم بسیار لذیذ و خوشمزه ای دارند و نسبت به سایر گردو ها چرب تر هستند و  رنگ آن سفید مایل به کرم می باشد.

تمام این خصوصیات باعث شده تا گردوی تویسرکان چه در ایران و چه در خارج از کشور ممتاز و شناخته شده باشد.

لیست قیمت امروز مغز گردو تویسرکان در بازار تهران

لیست قیمت امروز مغز گردو تویسرکان در بازار تهران گردو به خاطر آفات و سرما زدگی و هزینه زیاد برداشت سنتی، قیمت بالایی دارد. هر چه تعداد واسطه ها بیشتر شود قیمت بالاتر می رود.

لیست قیمت هر روزه مغز گردو در بازاز تهران در اختیار عموم خریداران و مصرف کنندگان قرار می گیرد. این لیست قیمت در نمایندگی ها و سایت های مجاز و معتبر هم گذاشته می شود.

در بازار تهران قیمت ها با توجه به عمده یا جزئی بودن خرید، قیمت متفاوت است. در خرید عمده قیمت ها بسیار ارازن تر از خرید جزئی آن می باشد.

صادرات و فروش عمده گردو مغز شده

صادرات و فروش عمده گردو مغز شدهامروزه صادرات و فروش عمده گردو مغز شده همانند گردو با پوست بسیار رایج و پر رونق می باشد.

خرید گردو ایرانی برای هموطنان خارج از کشور بسیار ارزشمند می باشد و با قیمت گران تری از داخل کشور آن را خریداری می کنند، ارازش غذایی و مواد مغذی گردوی ایرانی مثال زدنی می باشد.

از این رو قیمت جهانی گردو روز به روز بیشتر می شود و سود بیشتری به کشاورزان و صادر کنندگان گردو می رسد.

خرید گردو ایرانی درجه یک با قیمت باورنکردنی

خرید گردو ایرانی درجه یک با قیمت باورنکردنیخرید گردو ایرانی درجه یک با قیمت باورنکردنی، در صورت خرید بدون واسطه و مستقیم از کشاورز امکان پذیر است.

چون در این نوع خرید هر چند مشکلاتی از قبیل حمل و نقل و دوری راه دارد، ولی قیمت ها غیر قابل باور و شگفت انگیز می باشد و می توان با سود صد در صد این گردوی درجه یک را در بازار تهران و خارج از کشور فروخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما