قیمت مغز گردو رشت در سال 99

مغز گردو یک میوه روغنی بسیار پر انرژی است. در مقایسه با سایر دانه های روغنی، سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده و بیشترین میزان امگا 3 است. این مغز همچنین سرشار از توکوفرول و ترکیبات فنلی است که به آن یک فعالیت آنتی اکسیدانی قدرتمند می دهد. قصد خرید این خوراکی با ارزش را دارید؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت مغز گردو رشت در سال 99 تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت مغز گردو رشت در سال 99

خواص مغز گردو برای کودکان

خواص مغز گردو برای کودکان “گردو میوه ای بسیار پر انرژی و دلپذیر برای کودکان است. چربی های خوب، بزرگترین جاذبه این میوه خشک است. ” اینگونه است که توضیحات تغذیه ای گردو بنیاد تغذیه (FEN) را آغاز می کند ، یک میوه خشک غنی از اسیدهای چرب اشباع و اشباع نشده اشباع شده، که به از بین بردن کلسترول LDL (بد) کمک می کند و باعث افزایش HDL (یا خوب) می شود ، علاوه بر کاهش خطر سایر عوارض قلبی عروقی و تصحیح دیابت. سازمان بهداشت جهانی فائو مصرف گردو برای کودکان را ضروری می داند.

خواص گردو
ارزش غذایی
-> کالری: 607

-> کل چربی: 54 گرم

-> کربوهیدرات: 21 گرم

-> پروتئین ها: 20 گرم

-> فیبر: 3.7 گرم

-> شکر 4.2 گرم

خواص گردو

گردو به لطف ترکیب متعادل چربی های آن ، سالم ترین میوه خشک است. فقط 25 گرم گردو (5 قطعه) 91٪ از نیازهای روزانه شما به اسیدهای چرب امگا 3 را تأمین می کند.

این یکی از آجیل ها با بیشترین چربی – 62٪ از وزن آن است – اما به نسبت اسیدهای چرب باعث سلامتی آن می شود.

در حالی که در آجیل دیگر ، نسبت امگا 6 بسیار بیشتر از امگا 3 است (به عنوان مثال در بادام 40 به 1) ، که در صورت اصلاح نکردن تناسب از طریق سایر غذاها می تواند باعث التهاب شود. در گردو نسبت 5 به 1 است ، بسیار متعادل تر.

تنها 9٪ چربی اشباع شده ، 14٪ آن اشباع نشده اشباع شده و 77٪ اشباع نشده است که از این تعداد 13٪ از خانواده امگا 3 است .این بخشی از راز مطالعه شده ترین خاصیت گردو است: اثر محافظت کننده آن در برابر بیماری های قلبی عروقی

همچنین پروتئین (15٪) را تأمین می کند و درصد قابل توجهی از ویتامین E ، ویتامین های گروه B و مواد معدنی و عناصر کمیاب مانند فسفر ، منیزیم ، منگنز ، مس ، روی و آهن را در خود جای داده است.

ترکیب چربی گردو و غنای آن در ترکیبات آنتی اکسیدانی مهمترین نشانه های گردو را در رابطه با سلامتی توضیح می دهد.

بسیار خوب برای قلب
اسیدهای چرب امگا 3 ارتباط بین کلسترول خوب (HDL) و بد (LDL) را بهبود می بخشد ، و از ریتم های نامنظم قلب و جلوگیری از ایجاد لخته های خون در شریان ها ، دلیل اصلی حمله قلبی جلوگیری می کند. علاوه بر این ، آنها از سلامت مغز بهره مند می شوند ، زیرا سلولهای عصبی برای عملکرد صحیح به آنها نیاز دارند.

گردو از یک اعتبار خوب برخوردار است که به رشد خود ادامه می دهد. تقریباً همه افراد علاقمند به مراقبت از سلامتی خود از طریق غذا می دانند که پنج گردو در روز بیمه عمر قلب هستند.

علاوه بر این ، گردو اثرات مثبت دیگری بر سلامتی دارد:

در مورد دیابت نوع 2 – دیابت مرتبط با غذا – اثرات مثبت بر سطح کلسترول قابل توجه است به دلیل اثر ضد التهابی ، گردو در صورت بروز آسم ، آرتروز یا بیماری های پوستی مانند پسوریازیس کمک می کند.

برای گیاهخواران ، آنها منبع مهمی از امگا 3 و پروتئین هستند.
مواد آنتی اکسیدانی موجود در گردو شدت بیماریهای عصبی مانند پارکینسون یا آلزایمر را به تاخیر می اندازد یا کاهش می دهد.
اسید الاژیک آن از بین بردن مواد سرطان زا است و به مسدود کردن مسیرهای متابولیکی منجر به رشد سلولهای توموری کمک می کند.
به نظر می رسد برای جلوگیری از سنگ های صفراوی چند عدد آجیل موجود در سالاد کافی است.
آنها اثر سیری دارند و توصیه می شود با جلوگیری از غذاهای سرشار از چربی های اشباع شده ، آنها را در رژیم های لاغری قرار دهید که باعث کاهش چربی کل می شوند: باید به خاطر داشته باشید که چربی گردو خود را چاق نمی کند ، آنچه مهم است کل رژیم غذایی است. .

مرکز فروش عمده مغز گردو رشت

مرکز فروش عمده مغز گردو رشت مجموعه ما اقدام به تاسیس یک مرکز فروش گردو رشت به صورت عمده با قیمتی استثنایی نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول و یا خرید آن با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما